Leveransstatus - var är mitt paket?

När din beställning har skickats kan du spåra leveransen i realtid med hjälp av spårningsnumret. Om en vara består av flera paket har varje paket ett eget spårningsnummer.

Vi skickar spårningsnummret till dig i ett separat e-postmeddelande. Den innehåller information om leverantören av frakttjänster, antalet paket och deras individuella paketnummer. För att spåra dina paket klickar du bara på länken i mejlet.

Alternativt kan du också klicka på länken för motsvarande frakttjänstleverantör och ange paketnumret manuellt:

Postnord: https://tracking.postnord.com/en
Schenker: https://www.dbschenker.com/se-sv
UPS: https://www.ups.com/track?loc=sv_SE&requester=ST/


Obs: Efter din beställning kan det ta 1-2 dagar innan vi har lämnat över den till fraktbolaget. Så snart försändelsen har skett kommer vi att informera dig och du får ett e-postmeddelande med försändelsens spårning.